  • Data: 2009-02-14 13:41:33
    Temat: Re: Dylemat z oczyszczalnia
    Od: usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaziu pisze:

    > To do mnie sasiad przyszedl i spytal sie czemu ja wypompowuje skoro moge
    > sobie zbiornik przedziurawic. Polowa wsi bierze wode ze studni, ja wlasnie
    > przelaczylem sie na wodociag.

    i sie nie dziwie
    powiem wiecej

    U mnie maja robić kanalizacje, wszyscy biadolą ze trzeba będzie dużo
    płacić ...

    plastiki
    Gmina odbiera plastiki i puszki
    ludze we wsi: po co to wyrzucać? segregowac
    jak tym zachajcuja to mom przez 3 godziny cieplo woda ....

    i sobie zyjesz w świadomości ze mieszkasz w unii, a w kraju obok nie
    wolno grila rozpalić, trzeba jechać do specjalnego parku.

    michal