  • Data: 2014-10-27 18:19:19
    Temat: Re: Dyskusja nad projektem Rubinowa 3.
    Od: JK <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2014 o 21:43, Tomek pisze:

    > - spory koszt dachu

    niestety nie da się go uprościć za bardzo, dach płaski nie pasuje do
    tego projektu, spróbuję pogadać z projektantem jak to widzi i gdzie
    szukać tutaj oszczędności

    > - co z wyjściem (wyłazem) na dach (konserwacja kominów, ew anten)

    wyłaz nie jest koniecznością, zadbam o to by wsporniki były do trepa,nie
    ma dużego skosu więc wyłaz nie jest koniecznością

    > - jak dokonane docieplenie stropu (którędy dostarczona wełna, ew.
    > styropian i beton do wylewki)

    waham się czy nie postawić tego domu w technologii domu szkieletowego
    drenianego, jestem niemalże zdecydowany na tą technologię

    > - ocieplenia wymagają ściany wewn. garażu, zwł. z sypialnią
    > - minimalistyczna garderoba i WC

    Ja wyznaję minimalizm, "zasada 250 rzeczy" dobrze mi z tym!

    > - projekt dobry dla wejścia i wjazdu od strony północnej.

    Dziękuję bardzo za opinię T. ! :)