  • Data: 2009-04-28 05:03:44
    Temat: Re: Działka rolno - budowlana / siedliskowa
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:gt60if$2h6e$1@alfa.ceti.pl...
    > Witam
    >
    > Jakie są obostrzenia przy takiej działce ???
    > Jak jest stan prawny w tej chwili z zakupem działki
    > rolnej itd itd itd
    >
    > z góry dzieki
    >
    > Mayky

    Zeby nie wtopic...
    zadaj do aktu notarialnego warunkow zabudowy
    lub wypisu z planu zagospodarowania
    dzialka moze byc rolna a w PZ bedzie pod bud. jednorodzinne i jest OK
    a moze byc rolna a w PZ bedzie pod np. uprawy rolne i wtedy d...
    generalnie nie sugruj sie tym co jest wpisane w hipotece
    wazne sa WZ albo wypis z planu zagospodarowania
    rolno - budowlana tu pewnie w czesci rolna a w czesci budowlana
    musisz zobaczyc na mapce
    nie wiem co rozumiesz przez stan prawny
    kupic mozesz dowolna dzialke

    --