  • Data: 2009-04-16 11:37:43
    Temat: Re: Dzialka z wjazdem od poludnia
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo napisał(a):

    > Ja widzę taki problem że garaż na 1 samochód (i to taki wąski) to
    > pomyłka i przeżytek...

    No to mozna poszerzyc caly dom o jakis metr - bedzie wiekszy saloon,
    wieksza kuchnia i szerszy garaz.
    Mnie osobiscie nie podoba sie wiatrolap w srodku ale ja to zboczony na
    tym punkcie jestem po doswiadczeniach "przedpokojow" w blokach i
    korytarza/wiatrolapu u rodzicow. Wywalilbym te scianke dzialowa, za to
    przeniosl wiatrolap na zewnatrz zabudowujac juz zadaszony w projekcie
    "niedokonczony" ganek w rogu pomiedzy bryla budynku a garazu.
    A poza tym, to calkiem ladny projekt jest :)