eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja Monstera › Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 16:33:45
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    >> "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
    >>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
    >>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
    sklepach.
    >> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
    >> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
    >> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
    >
    > IMO - na jedno wyjdzie.

    Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.

    > Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    > prosze czekac 2 tygodnie.

    To zależy od marketu, towaru itd.

    > Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    > zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    > tabletem byloby inaczej

    Nie żebym tuzinami reklamował, ale np. w Auchan nie było
    problemów z wymianą wadliwej elektroniki, czy zwrotu pieniędzy
    za rzecz naprawianą nieskutecznie w serwisie. Różne
    rzeczy też reklamowałem w Leroy Merlin czy Realu - bez
    problemu.

    > Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
    > bujac.

    W Tesco jak muszę to kupuję, ale nie chce mi się z nimi
    dyskutować na żadne tematy (przynajmniej w PL) :>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1