eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja Monstera › Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-21 18:47:45
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    > Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    > zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    > tabletem byloby inaczej Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15
    > zl wolalo sie 2 tyg bujac.

    W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
    Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
    spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
    miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
    w idealnym stanie).
    Biedronka też zero problemów z nawigacją, dostałem nową.
    Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
    końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
    od razu formularz zwrotu i kasa do ręki. Kupiłem wtedy w sklepie obok
    DVD Panasonica które zdążyło stanieć z 1200zł na 555zł.

    W jakimkolwiek sklepie nie kupiłbym to problemy jak cholera robią.
    Akumulator Centry Futury jak zdechł po miesiącu to mi gość wciskał że go
    zepsułem bo auto źle ładuje. 8 letni Bosch na szczęście o tym nie
    wiedział i na nim bujałem się 2 miesiące puki nie dostałem nowego. Nigdy
    więcej Centry.

    I jak tu popierać mały handel, kiedy Polak Polakowi takie schody robi.
    To ja wolę bezproblemową zagraniczną sieciówkę.

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1