  • Data: 2013-08-21 18:56:31
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" kv2qu1$56j$...@u...news.interia.pl

    > Ale teraz już wiesz że możesz dodać dowolna ilość APNów..

    Liczbę. :)

    Teraz już wiem, tuż po zakupie nie wiedziałem.

    > a także usunąć te skonfigurowane fabrycznie, oczywiście tylko o czasu gdy nie
    przywrócisz ustawień fabrycznych. Jednym słowem z
    > APNami możesz robić dowolne operacje, ale jak chcesz mieć Aero2 to musisz APN z
    nazwą Aero2 i apn-em "darmowy" ustawiony jako
    > domyślny.

    Nazwa może być dowolna. Co więcej -- sam się ustaw jako
    domyślny, o ile będzie poprawnie ,,skonfigurowany''.

    > Mam w Alcatelu przy każdym fabrycznie ustawionym APNie "Internet" w nazwie, jest
    ich chyba z dziesięć - Orange, Ery, Astro itd.
    > Ale to nie ma żadnego znaczenia, Areo2 muszę skonfigurować sam. Tobie radzę zrobić
    to samo. Działa u mnie na tablecie, telefonie
    > Alcatel i bez systemowym Samsungu Monte, to dlaczego miałoby nie zadziałać na
    "Bestii"..

    To działa juz od dawna. I nie trzeba niczego dodawać -- można
    wywalić wpis 'internet'. Ace w tym miejscu ma 'internet+MMS'.

    Aero2 pisze wyraźne -- nic nie ustalać poza wpisem w poletu 'APN'.

    Przerobiłem sporo tabletów i smartfonów obsługujących Aero2.

    > Chodzi o zdejmowaną klapkę od baterii?

    Tak.

    > Mój Alcatel ma ściąganą. Tak prawdę mówiąc to nie miałem jeszcze telefonu w którym
    klapka byłaby zamocowana na stałe, także mój
    > tablet ma zdejmowana klapkę od baterii i karty SIM.

    Polecam obejrzenie Idola. Jednobryłowe tak zwane. Wstydliwe
    do tego stopnia, że nic tam nie rozbierzesz. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'