    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 24 Jul 2018 22:34:15 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Elektryka na tapecie
    From: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 24 lipca 2018 17:11:46 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > To też mi będzie potrzebna 2-3x większa skrzynka? Znaczy z Waszego
    > doświadczenia jakie wymiary mam chcieć?

    Ja miałem robić u siebie sam ale niestety wyjazdy służbowe mnie
    dopadły i robił mi jakiś gamoń, poprawiałem po nim ale jak masz upchnięte
    wszystko w skrzynce na styk to jest potem cholernie ciężko.
    No i dołożyć potem jakieś ulepszenia to trzeba robić drugą skrzynkę.
    A jakie wymiary masz mieć? Nie mam pojęcia ;)
    Zobacz ile aparatów jest przewidziane do montażu i wtedy można mniej więcej
    dobrać wymiary klamota.

    > Nie lubię hałasu, ale agregat pewnie będzie gdzieś w odwodzie (aby tylko
    > nie było jak z moją odśnieżarką, co od 4 lat stoi w garażu i tylko raz nią
    > wyjechałem żeby sprawdzić czy w ogóle działa). Niemniej UPSa i tak chcę
    > mieć m.in. do monitoringu czy do kompa, a nie chcę go pod biurkiem bo
    > brzęczy i jęczy.

    No to można i tak zrobić, wsadzić upsa gdzieś gdzie nie wkurza
    i puścić z niego obwody.

    > Ponieważ żona ma schizę na punkcie burz. Ja zresztą też po tym jak parę lat
    > temu piorun rąbnął 30m ode mnie i popaliło w okolicy towaru na 30 tys. zł
    > (w tym u nas za 4-5). ;) Teraz jak grzmi i błyska to wyłączamy wszystko i
    > uciekamy do piwnicy póki nie przestanie. :D

    Statystycznie już coś podobnego nie powinno się więcej przytrafić ;)
    Ale generalnie bez sensu jest sterować takim wyłącznikiem, przecież
    burzę słychać dużo wcześniej zanim zacznie naparzać, można spokojnie
    pójść do rozdzielni i wyłączyć paluchami.

    L.