eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFiskars zastanów się zanim kupiszRe: Fiskars zastanów się zanim kupisz
  • Data: 2013-01-22 13:27:43
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:kdls0m$fj3$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:kdjmq3$hg8$...@n...task.gda.pl...
    >
    >>> Młotek.
    >>> Skoro kupuję młotek mam dostać młotek bez wad. A jeśli w toku normalnego
    >>> użytkowania uwidocznią się wady to mam prawo do naprawy, wymiany lub
    >>> odstąpienia od umowy (czyli zwrotu pieniędzy).
    >
    >> No masz, nikt Ci tego nie broni, tylko ciagle nie widze tej niezgodnosci
    >> z umowa na ktora sie powolywales.
    >
    > [ciach] ciągłe powtarzanie tego samego

    Dobra.
    Poczatek byl taki, ze sugerowales zaniesc do sklepu towar jako niezgodny z
    umowa, bo sie zepsul. Twierdziles tez, ze jak wszyscy beda tak robic to nie
    bedzie tandety i niech sklep kopie sie z producentem.
    Z praktycznego punktu widzenia nie ma towaru bez gwarancji, wiec jaka dla
    klienta roznica poza zwinieciem sie producenta wynika z takiego zalatwienia
    sprawy i czemu mialoby to spowodowac, ze tandeta zniknie? Moze na tym sie
    skupmy to zrozumiem przebieglosc Twoich mysli?

    Zakladam taki scenariusz: przynosisz cos do reklamacji. Powolujesz sie na
    niezgodnosc z umowa. Sprzedawca - co mu tam - przytakuje. Bierze towar,
    odsyla na reklamacje do producenta. Ty przychodzisz po tygodniu i odbierasz
    naprawiony sprzet. Zgadzasz sie?
    Jezeli tak, to gdzie tu widzisz potwierdzenie swoich tez? Sprzedawca chroni
    sie sam gwarancja, bo z nikim innym nie bedzie handlowal. Rzecz jasna
    eliminujemy takich ktorzy nie daja sprzedawcy gwarancji, ale paradoksalnie
    to nie musi byc tandeta.
    Wiec tandeta zostaje o ile sklep ma zagwarantowana naprawe, czy wymiane.
    Tyle tez dostanie klient niezaleznie na o sie powola. Sklep go zalatwi, bo
    sklepowi nie zalezy na tym zeby klient wyszedl niezadowolony.
    Jest tylko jeden powod dla ktorego sklep przestanie sprowadzac tandete.
    Zawsze znajdzie dostawce ktory zapewni mu serwis. Tym powodem jes popyt. Jak
    ludzie nie beda tego kupowac to towar zniknie. Poki to dalej bedzie sie
    sprzedawac to sklepy beda to oferowac.


    Pozdro.. TK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1