  • Data: 2011-03-04 11:57:58
    Temat: Re: Folia - wybór
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 09:54, Shreek <p...@M...onet.pl> wrote:

    > Jeszcze mam pytania.
    > Są folie z taśmą. Czy warto dołożyć do takiej folii czy lepiej kupić
    > osobno taśmę do klejenia?

    Ja mam bez tasmy i wogole tej folii nie sklejalem. Nie widze potrzeby.

    > Jak jest z liczeniem powierzchni takiej folii? Piszą, że w rolce jest
    > 100m2. Te 100m2 to jest powierzchnia netto i do tego dochodzi pasek folii?
    > Chodzi o to, czy jeśli mam załóżmy na okrągło 300m2 dachu to czy pokryję
    > to trzema rolkami czy z każdej rolki pójdzie trochę powierzchni na zakładkę?

    W rolce raczej jest 50m2? Przynajmniej tyvek pro tyle ma :) Folie
    robisz z zakladka 10 lub 15cm (nie pamietam) - na folii jest nawet
    narysowana przerywana linia zeby ulatwic dekarzom jej ukladanie. Czyli
    z 100m2 zostaje Ci 85-90m2. Nie wiem czy dopuszcza sie laczenie folii
    po szerokosci (czyli laczenie pionowe) - wtedy na pewno trzebaby
    zakladke + dobrze skleic. Ja takich laczen nie mam, bo dach dosyc
    skomplikowany i poszczegolne polacie dosyc male, wiec dalo sie folie
    upchnac bez laczen i przy tym bylo stosunkowo malo odpadu :) Jak masz
    300m2 to kup 350m2 i powinno na styk wystarczyc IMHO :)
    pozdr.

    --
    Adam