  • Data: 2011-03-05 18:12:20
    Temat: Re: Folia - wybór
    Od: hk <h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-05 17:18, robercik-us pisze:

    > Wygląda to tak:
    > https://picasaweb.google.com/robercikus/DomekWWysowe
    j#5580630419959861874

    Dwa pytania:
    1. Ta dachówka to jaka jest konkretnie? Bo raz brązowa raz czerwona na
    fotach - jakaś czerwona angoba, miedziana?
    2. Czemu nie dałeś płotków na śnieg? Bo ja chciałem dawać, ale jak
    poszedłem po oferty to każdy mówił "po co? dach dwuspadowy pod połaciami
    nie ma drzwi ani bramy garażowej, niech sobie śnieg spada, a lepiej żeby
    okna połaciowe zatrzymały częściowo śnieg niż żeby na płotku się cały
    zatrzymał bo jak będzie miał metr to razem z płotkiem zleci" I jak
    zacząłem ludziom dachy oglądac to faktycznie - płotek jeden na dziesięć
    domów...