  • Data: 2011-03-05 19:17:09
    Temat: Re: Folia - wybór
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik hk napisał:

    > 1. Ta dachówka to jaka jest konkretnie? Bo raz brązowa raz czerwona na
    > fotach - jakaś czerwona angoba, miedziana?

    Roben - zwykła, ceglasty/czerwony, czy jak taj jeszcze go nazwać, kolor :-)
    Po prostu w różnych 'słońcach' różnie wygląda.

    > 2. Czemu nie dałeś płotków na śnieg? Bo ja chciałem dawać, ale jak
    > poszedłem po oferty to każdy mówił "po co? dach dwuspadowy pod połaciami
    > nie ma drzwi ani bramy garażowej, niech sobie śnieg spada, a lepiej żeby
    > okna połaciowe zatrzymały częściowo śnieg niż żeby na płotku się cały
    > zatrzymał bo jak będzie miał metr to razem z płotkiem zleci" I jak
    > zacząłem ludziom dachy oglądac to faktycznie - płotek jeden na dziesięć
    > domów...

    Tak na prawdę, to nie jestem do nich przekonany i nie zamówiłem do
    kompletu, to chłopaki nie założyli :-).

    Nie sądzę, by były potrzebne, a poza tym - jak napada mi pół metra
    śniegu i zacznie toto zjeżdżać, to nie sądzę, by takie cienkie plotki
    miały to utrzymać.

    Zresztą i tak nie jest to jakieś ruchliwe miejsce - ani przy drodze, ani
    przy chodniku... odpuściłem sobie...

    pozdr
    Robert G.