  • Data: 2011-03-05 18:40:21
    Temat: Re: Folia - wybór
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja tak właśnie mam - z deskowaniem dachu fajnie się to zbiegło, bo dach jest
    > zadeskowany cały - wyżej dechami calówkami, a na okapach boazerią - majster
    > zamówił taką solidną, grubą na 17 mm. Pociągnął to jakimś preparatem i jest
    > ok.
    >
    > Jakie plusy...?
    > Nie trzeba już później do tematu wracać.

    To tak w skrócie :)
    Czyli w sumie jest taniej, choć desek boazeryjnych idzie z 40% więcej, więcej
    również farby.
    Łatwiej jest również docieplić styk ściany i dachu, nie zostawia się miejsca na
    mieszkanie dla kun.

    Z minusów to: bardziej obciążony okap, brak możliwości zamontowania
    standardowego (i bardzo taniego) oswietlenia elewacji, bardziej kłopotliwa
    renowacja, często wówczas nie robi się deski czołowej, więc haki do rynien
    trzeba montować na krokwie.

    > Wygląda to tak:
    > https://picasaweb.google.com/robercikus/DomekWWysowe
    j#5580630419959861874