  • Data: 2011-03-06 13:04:48
    Temat: Re: Folia - wybór
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek wrote:

    > To tak w skrócie :)
    > Czyli w sumie jest taniej, choć desek boazeryjnych idzie z 40%
    > więcej, więcej również farby.
    > Łatwiej jest również docieplić styk ściany i dachu, nie zostawia się
    > miejsca na mieszkanie dla kun.
    >
    > Z minusów to: bardziej obciążony okap, brak możliwości zamontowania
    > standardowego (i bardzo taniego) oswietlenia elewacji, bardziej
    > kłopotliwa renowacja, często wówczas nie robi się deski czołowej,
    > więc haki do rynien trzeba montować na krokwie.

    j#5580630419959861874

    > Ładny ten dom. Jakiś projekt Archonu?

    hm...

    detale psują wygląd...

    okna balkonowe z poprzeczkami, te okna balkonowe n agórze typu mieszkanie w
    bloku z lat 80tych (małe + drzw), te małe trzy okienka... te kute barierki
    przy pseudo balkonikach :/

    prosze o wybaczenie ale całość jakoś tak nie odlotowo wygląda.

    generalnie białe okna mie też nie pasuja kompletnie do tego domu, całość
    wygląd atak jakoś tanio żeby nei powiedziec tandetnie.