  • Data: 2015-12-15 11:44:43
    Temat: Re: Frezarka poleci ktoś
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 20:17:50 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    mebelki na taras do wiosny wystrugać itp
    ale Sobie tak myślę kopic niewielką frezarkę.
    parksaidy bywały ale teraz póki co nie widać.

    > http://allegro.pl/wiertarka-stolowa-ws-151-wsa-25-ws
    d-16-15-jak-nowa-i5858878702.html
    > Mam taką wiertarkę. Może są jakieś głowice "frezarskie" na tego typu, dodm
    wyjątkowo solidny sprzęt.

    Możesz sprobować wykorzystać jakieś imadło krzyżowe o ile sobie zapewnisz mocowanie
    frezu tak aby nie wypadał.
    No i pracować musisz na wysokich obrotach. Może da się tam takowe uzyskać...