  • Data: 2016-01-13 12:25:56
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 11:54:10 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > http://www.warcislaw.mojabudowa.pl/pliki/warcislaw/i
    mage/dsc03758.jpg
    Kurcze widzisz tam gdzieś blachę?
    Piszemy o blaszaku
    > To wymysl marketingowcow, czy dzialanie kilku praw fizyki? :-)
    Ale właśnie pisałem żeby indywidualnie podchodzić a nie marketingowo
    Pokazałeś zagrzybione dechy pewnie w ogrzewanym domu a piszemy o nieogrzewanym
    blaszaku gdzie róznica temperatur jest na zewnątrz/wewnątrz jest inna jak w domu. A
    często będzie tak że wewnątrz będzie zimniej jak na zewnątrz(ocieplamy od starony
    zimnej pisałeś
    Pokombinujmy tak:
    dzisiaj ok 0stc u mnie i słońce
    blaszak, blacha, niżej wełna
    Która strona blachy będzie zimniejsza? Ta zewnętrzna czy ta od środka?
    Lato możemy pominąć w aspekcie wykraplania się wody zimą nic się wykraplać nie będzie
    za bardzo, więc ten straszny grzyb nie bardzo taki straszny w nieogrzewanym blaszaku
    jest.
    Pomijam w ogóle sens ocieplania sufitu w blaszaku bo takiego sensu nie widzę.
    Więc podsumowując- ja bym nie ocieplał a ze 4 dziury zrobił żeby przewiew w blaszaku
    był i nic się wykraplać nie będzie.
    Ale jak się uprzeć i ocieplić wełną to szybciej blask rdza zeżre niż jakiś grzyb tam
    się wytworzy