  • Data: 2010-05-25 20:08:48
    Temat: Re: Gładź gipsowa wrażliwa na uszkodzenia
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Głównie za lepszy balans wilgoci w domu i moim zdaniem lepszy
    >
    > Myslalem, ze to wlasnie tynk cementowo-wapienny lepiej pracuje
    > przyjmujac wilgoc lub ja oddajac.
    >
    > Pozdrawiam
    > KADAR

    Z tego co wiem to tynki gipsowe mogą pochłonąć więcej wilgoci i dłużej ją
    oddają. Więc zmiany są wolniejsze a pomieszczenia nie są tak przesuszone w
    sezonie grzewczym.
    Wszyscy wiemy jak to wpływa na nasze organizmy. Sam tego doświadzyłem kiedy
    po 10 latach w "gipsie" przenieśliśmy sie na rok do bloku z tradycyjnymi
    tynkami. Nie chcę powiedzieć że to był tylko jeden powód ale przypomnieliśmy
    sobie całą rodziną co to przeziębienia, anginy itp. katary. Mimo tego, że
    kaloryfery właściwie były zamknięte cały czas. Było naprawdę sucho w
    porównaniu z naszym domem a temperaturę staraliśmy się trzymać taką sama.

    Reszta zalet i wad np. na stronie http://miniurl.pl/tynki-gipsowe