  • Data: 2010-08-15 16:18:21
    Temat: Re: Gniazdka, włączniki w elewacji styropianowej - jak?
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:l75bj7x8vu.ln2@m.krakow.pl...
    > Cześć,
    >
    > jak się montuje gniazdka i włączniki elektryczne w elewacji styropianowej
    > o grubości dajmy na to 12cm? Puszki się wkleja na jakimś kleju, przykręca
    > do ściany jakimiś długimi kołkami czy jak?
    >
    > Dzięki za informacje.

    Można się męczyć i kombunować z kołkami lub drewienkami.
    Ja wkleiłem puszkę na kleju do styropianu (15 cm), dbając tylko, aby klej
    wypełnił całą przestrzeń pomiędzy puszką a styropianem. Puszka jest głęboka
    i dość sztywna, gniazdka mocowane są na wkręty (nie na pazurki). Moim
    zdaniem trzyma się to bardzo mocno. Aby wyrwać puszkę trzebaby wyrwać kawał
    płyty styropianowej.

    Pozdrawiam,
    Druid29