eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;) › Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
  • Data: 2011-12-22 12:45:47
    Temat: Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytaj. Gaz podałem 39 węgiel 28. W taryfie zatwierdzonej przez URE jest

    To co jest na papierze nie oznacz że jest tak w rzeczywistości ...
    Nikt nie sprawdza jakości gazu ...
    A mieszanie gazu ziemnego z tanim azotem to niezły biznes bo firma
    może wykazać na koniec roku większe zyski a co za tym idzie większe
    premie i inne bonusy dla pracowników ..
    Oczywiście firmy muszą uważać aby nie przegiąć , bo nie tak dawno
    pewien koncern przegiął i nagle wybuchała "bomba medialna" i zrobiło
    sie głośno że nagle olbrzymia ilość ludzi dostała zawyżone prawie 2x
    rachunki i jakoś nagle zużycie gazu wzrosło a czajnik na kuchence
    gazowej jakoś dłużej wodę gotuje ...

    To tak jak z ekogroszkiem ...
    Ten z Czech ma np. 19MJ (wg strony kopalni) a w PL nagle ma już
    25MJ ... oczywiście na papierze ...