    From: Maniek4 <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hej Kris
    Date: Thu, 01 Aug 2013 14:24:01 +0200
    <b...@g...com>
    <51f8242e$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt99n8$ien$1@usenet.news.interia.pl>
    <51f8e4bd$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <51f8fb6b$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <51fa0173$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktd7m5$1kn$1@usenet.news.interia.pl>
    <51fa4524$0$1458$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-08-01 13:23, Ghost pisze:

    > 1. Klawiatura, wygodna i wygodnie usatwialna.

    O wygodzie klawiatury jak skok klawisza dyskutowac nie bede. Rzecz gustu
    pewnie, choc ja piszac duzo na roznych klawiaturach sklanialbym sie
    raczej ku laptopowej, wlasnie z powodu krotkiego skoku. Co do
    ustawien..., bo ja wiem co tam mozna ustawiac?
    Biore laptopa na kolana. Nogi wyciagniete do przodu, telewizor mam w
    optymalnej odleglosci od oczu. Przy stacjonarnym biore klawiature na
    kolana, kabel za krotki, no dobra jest bez kabla. Monitor jak nie ma 20"
    to trzeba uzywac lornetki. Wentylatory wyja. No nie widze w tym nic
    lepszego.

    > 2. Mysz, wiadomo.

    siedzac wyprostowanym na kanapie trudno o wygodne miejsce dla myszy. Tu
    laptop z padem jest znacznie wygodniejszy, zreszta mozna i mysz jak ktos
    lubi.

    > 3. Ekran, tu glownie wielkosc.

    I rozdzielczosc. Ekrany HD w laptopach sa niezrozumiale drogie.

    > 4. Osiagi - przy wyzszych roznica cenowa robi sie spora miedzy laptokiem
    > a PC (600W zasilacz do laptoka?)

    Wiadomo, ze niektore rzeczy dla laptopow wogole nie beda osiagalne. Ale
    bez przesady, komu na codzien potrzeba czegos wiecej jak i5 z 500GB
    dyskiem i RAM'em 4GB? A nawet z dyskiem dodatkowym SSD? To dzis koszt
    ponizej 2 tysi.

    > Nie, nie jestem grafikiem, czasem zagram, ale co wazniejsze potrzebuje w
    > miare sprawnego spreztu do SQL'a itp.

    Czyli zwykly i3 z kawalkiem SSD wystarczy. Grafika bez znaczenia.

    Pozdro.. TK