  • Data: 2013-08-02 08:33:17
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 00:12:50 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wszystko zalezy.
    > Jak mam sie wlepiac w ekran wielkosci paczki papierosow, przegladac
    > schematy ktorych nie ma on-line to tablet jest tylko gadzetem. Co wiecej

    Dzisiaj nie trzyma sie danych na dysku lokalnym tylko "w chmurze" (jak ja
    nie lubie tego pojecia) typu google drive, czy dropbox i masz dostep do
    wszystkiego o kazdej porze i z kazdego urzadzenia.

    > Nie wiem czy wiecej. Wiem co jes wygodniejsze.

    Nie wiesz bo masz Nokie E50 :-) Ta nokia nie ma absolutnie nic wspolnego
    ze smartfonem - symbian to porazka, a nie system. Nie dziwie sie, ze masz takie
    podejscie majac taki telefon :) Bylo kupic kultowa 6310i jak tylko dzwonisz
    i smsujesz albo samsunga solida ktoremu bateria trzyma 4 tygodnie i mozna
    nim mieszac zaprawe w taczce :-)

    > Jakis durny marketing. Ja nie sprzedaje marzen, czy zludzen. Sa jeszcze
    > telefony i maile, a laikowac to ja naprawde nic nie musze.

    Wiesz, ze tym zdaniem ujawniles swoja zarypista niewiedze w zakresie
    marketingu internetowego. Kto olewa fejsbuka ten jest naprawde niezlym
    ignorantem i nie zalezy mu zupelnie na klientach z sieci. Fanpejdz na
    fejsbuku to dzisiaj koniecznosc - musi sie znalezc w stopce czy na wizytowce,
    jak nie ma to tak jakbys e-maila nawet nie mial :)

    > Powiedz mi, jak tam zainstalowac spora baze danych pod Windowsa?

    Znowu ten przestarzaly model dzialania - wykup sobie malutkiego VPSa
    z windowsem i bedziesz mial wszystko zdalnie dostepne, nie przemeczajac
    niepotrzebnie swojego kompa :) Moze wyjdzie taniej niz upgradowanie swojego!

    > Na czyms takim to ja moge sprawdzic o ktorej odjezdza pospieszny do
    > Czeremchy, ale nie zajmowac sie powaznymi rzeczami. Pisanie na czyms
    > takim maila to masochizm, nie wspominajac juz o tym, ze nic wielkiego
    > zainstalowac sie tam nie da.

    Na wszystko patrzysz z perspektywy swojej nokii chyba - pisanie jest b.
    szybkie :)

    > Nie wszystko jest na www. Nie kazdy lubi nosic cegle w kieszeni krotkich
    > spodenek.

    Liczy sie grubosc, a smartfony sa cieniutkie. Mi sie mojego nosi wygodniej
    niz poprzedniego szajsunga ktory byl polowe krotszy ale znacznie grubszy.

    > Tableta kupilem corce, a i tak na facebooku siedzi przy

    A jakiego? Badziew z marketu czy jakis sensowniejszy? Bo moze tu tkwi
    problem? :)

    > laptopie. Nawet na glupich zdjeciach bez zabiegow nie sprawdzisz czy
    > przypadkiem nie sa poruszone. Pytanie rodzi sie takie, skoro potrzebuje
    > czegos wiekszego niz telefon to czy nie lepiej miec mniejszego laptopa
    > na ktorym zrobisz wszystko, czy lepiej nosic sie z cegla caly dzien, czy

    Pewnie, ze wszystko zalezy od wymagan. Ja mam cala obsluge na www i telefon
    z 4,6' spokojnie daje rade to wszystko ogarnac. Mozna pisac np. dlugie maile.

    > nie daj Boze z telefonem i watpliwym uzytkowo tabletem, nawet 7". Ja
    > wole telefon do dzwonienia i maly komputer w bagazniku ze wszystkimi
    > bazami pod reka.

    Tez tak wolalem jakis czas temu :) Nawet lezy mi netbook 10' - kompletnie
    nieuzywany od chyba dwoch czy trzech lat. Bralem go zawsze na wczasy czy jakies
    wyjazdy ale to sie nie sprawdza. Telefon mam zawsze przy sobie - nawet jak
    trzeba w knajpie cos pilnie zrobic to nie ma z tym zadnego problemu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.