  • Data: 2013-08-02 08:37:44
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 06:41:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Taaa, stawia sie celowo mocna dodatkowa deweloperska maszyne w sieci. W
    > celu, zeby wprowadzic dodatkowe opoznienia na laczu? Dac dodatkowa szanse
    > szanse chochlikom (np. chwilowa strata polaczenia) na przeszkadzanie w
    > robocie? Itp. itd. skad Ty bierzesz takie bezsensy?

    Jakie Ty masz lacza ze opoznienia Ci przeszkadzaja?
    Serio odczuwasz opoznienia 30ms? :)
    Skad biore? Widze na codzien jak pracuja grupy programistow - kazdy na swoim
    kompie? Bez wspoldzielenia projektu? To jakis archaizm :) Bez GITa, SVNa?
    Sam mam prawie non stop otwartych kilkadziesiat sesji SSH i ew. utraty
    polaczenia tez by mi przeszkadzaly zrywajac sesje ale takie rzeczy to sie
    dzialy na 0202122 10 lat temu, a nie na wspolczesnych laczach :)

    > Widze, ze nie rozumiesz, zapewne m.in. dlatego, ze dopisujesz sobie tresci
    > ktorych nie ma tekscie - no chyba, ze w utracie przytomnosci, gdzies
    > napisalem, ze w stacjonarnym mam i5.

    Ty chyba co drugie zdanie czytasz. Napisales, ze kupiles laptopa z i5 i 8gb ram.
    I ze starszy stacjonarny dziala lepiej. Wiec pytam - jakim cudem szybsze
    komponenty w laptopie dzialaja wolniej niz starsze w stacjonarce?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.