eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieI ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;) › Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
  • X-Received: by 2002:a05:6808:2:: with SMTP id u2mr4056180oic.22.1572248537420; Mon,
    28 Oct 2019 00:42:17 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6808:2:: with SMTP id u2mr4056180oic.22.1572248537420; Mon,
    28 Oct 2019 00:42:17 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j16no7663440qtl.0!news-out.google.com!d16ni
    196qtp.0!nntp.google.com!j16no7663435qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 28 Oct 2019 00:42:17 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5db57a44$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.195;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.195
    References: <6...@g...com>
    <5daeb417$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <u...@m...org> <5db57a44$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 28 Oct 2019 07:42:18 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:557022
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 27 października 2019 12:06:46 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    >
    > Póki co wszystko jest postawione na głowie, bo przedstawiciel handlowy
    > producenta robi konkurencję instalatorowi i hurtowni oferując towar na
    > takim samym poziomie rabatowania klientowi indywidualnemu co i hurtowni
    > czy instalatorowi. Co ciekawsze to oferując towar w tej samej cenie
    > instalatorowi ceduje na niego odpowiedzialność za serwis gwarancyjny.
    > Niestety tak robią niektóre firmy produkujące. Jak więc ma być dobrze?

    A;le przecież w łatwy sposób możesz uniknąć wszystkich tych kłopotów które wyżej
    wymieniłeś
    Nie musisz bujać się z rozliczeniem obniżonego vatu, użerać się z klientami itp.
    Wystarczy że weźmiesz pieniądze za to co robisz czyli usługę
    Kocioł kupi klient, zapłaci autoryzowanemu montażyście(być może Tobie) za pierwsze
    uruchomienie, skonfigurowanie itp. Jak mu się popsuje to zgłosi to do sprzedawcy lub
    producenta, sprzedawca lub producent przyślą serwisanta(być może Ciebie) któremu
    zapaca za usługę.
    Jeśli awaria będzie po okresie rękojmi/gwarancji to klient wezwie Ciebie, zapłaci
    Tobie za robotę i tyle.
    Normalna sytuacja i tak top powinno wyglądać w relacji usługobiorca-usługodawca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1