  • Data: 2019-10-28 09:11:22
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 27 października 2019 21:13:13 UTC+1 użytkownik Gregorius napisał:

    > Amen.
    > Jak ktoś potrzebuje bardziej drastyczne przykłady to niech poszuka w
    > okolicy sklepu z częściami komputerowymi. Pozawijały się? Na widok
    > klienta indywidualnego robią znak krzyża i kropią woda święconą?

    To nie tak
    Czasy takie mamy i taki sprzęt że zapotrzebowanie na "części komputerowe" spadło,
    mało kto indywidualnie bawi się w naprawy tylko zleca to serwisom
    A serwisy problemów z dostępnością części nie mają.
    Z rok temu potłukłem matrycę w laptopie.
    Po kiego miałbym się sam babrać z jej wymiana skoro autoryzowany serwis lenowo za
    usługę kasuje ryczałtowo 70zł(nieważne co wymieniają)+ cena części
    Wysłałem laptopa(chyba nawet na ich koszt to było) i za 4-5 dni miałem sprawnego w
    domu.

    > Nic
    > dziwnego jak na laptopie marża jest 3% a klient oczekuje, że przy
    > najmniejszej usterce dostanie nowy sprzęt - weź na to zarób na 3 oczkach.

    Tyle tylko że klientom też pieniądze na drzewach nie rosną tylko musza często ciężko
    na nie zapracować
    Przykład z czwartku- żona miała wypadek na rowerze- do wymiany korba i osłona
    łańcucha
    Patrze na allegro korby po ok 30zł osłony po ok 10zł.
    Nawet chciałem lokalnemu sprzedawcy dać zarobić- polazłem do jego sklepu a on mi
    wyjeżdża z ceną 62zł za korbę i 22zł za osłonę.
    Pa, pa dwa kliknięcia w necie i dzisiaj korba będzie w paczkomacie a 40zł zostało w
    kieszeni..