  • Data: 2017-12-29 09:19:23
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 09:06:20 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:

    > A jakie masz konkretnie zużycie w poszczególnych
    > strefach czasowych w grupie taryfowej G12w? Przy
    > braku wykorzystywania prądu do ogrzewania, ciężko
    > zejść z takim zużyciem w strefie nocnej (taniej)
    > aby to było opłacalne?
    >
    > Rozumiem, że pralka, zmywarka i inne urządzenia
    > które się da, uruchamiasz w strefie "taniej"?
    Piksałem wielokrotnie nawet nie tak dawno
    Po przejściu z d11 na g12w rachunki spadły z ok 250zł do kwot ok 200zł miesięcznie
    I bez zmiany nawyków- czyli pralkę, zmywarkę i piekarnik włączamy jak do tej pory-
    czasami rano po śniadaniu czasami wieczorem. Pralki nigdy nie włączamy na noc
    W g12W taniej wychodzą wszystkie urządzenia chodzące nonstop w domu a w dzisiejszych
    czasach to chyba większość zużycia one generują(pompki, routery, rejestratory,
    lodówka itp.), .
    No i oprócz tego że tańszy prąd w G12W masz przez dwie godziny w dzień i 8 godzin w
    nocy w dni robocze to jeszcze przez całą dobę w weekendy i święta Państwowe- w
    grudniu to było 12dni. Przeliczając na godziny w grudniu miałeś 478 godzin tańszej
    taryfy i 266godz droższej
    W styczniu to będzie 436godz w taniej i 308godz w droższej