  • Data: 2017-12-29 15:08:21
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:259a6f72-0f7d-42e9-9426-991015bb82c5@go
    oglegroups.com...

    > 1- go stycznia będę podawał odczyty
    > liczników(żuzycie za grudzień) to przekopiuję co
    > tam energa wyliczy.
    > Bo ładnie wtedy podsumowują zużycie w droższej i
    > tańszej
    > Operator to Energa, taryfa g12W

    A poprzedni miesiąc?

    > Od kilku lat zużycie miesięczne energii u nas to
    > ok 370kWh
    > Wcześniej rachunki oscylowały w granicach 250zł,
    > w maju 2017 przeszedłem na g12W i rachunki
    > spadły poniżej 200zł
    > Więc ewidentnie opłacała się mi ta zmiana

    A może wracając do jednostrefowej też byłoby 200zł
    lub nawet mniej? Trzeba przeliczyć: wziąć sumę
    zużycia z obydwu stref i przemnożyć przez stawki z
    cennika (za sprzedaż, za składnik zmienny stawki
    sieciowej i stały stawki sieciowej, bo reszta jest
    taka sama w G11 i G12w).

    > Mam rozliczenia rzeczywiste, praktycznie co
    > miesiąc 1go podaję odczyty do Energa

    A nie lepiej co 2 miesiące chociażby? Płaciłbyś
    niższy abonament.