  • Data: 2014-01-16 14:46:17
    Temat: Re: Ile NAPRAWDĘ kosztuje dom?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2014 14:16:56 UTC+1 użytkownik mcs napisał:
    > To ile na tym zakupie zaoszcz?dzi?e?? W?a?nie sprawdzi?em, ?e na nakr?tki
    > podk?adki do mur?at 02.04.2010 wyda?em 21,84 PLN
    Nie odnosze sie konkretnie do podkłądek pod murłaty ale chciałbym zauważyć że z
    pozoru drobnme rzeczy trzeba najbardzioej pilnowac przy negocjacji cen. Stary nr
    handlowców to np przy wycenie dachu masz spory upust na dachówki i gąsiory a
    pozostała drobnica juz drogo.
    Porównasz ntylko główne rzeczy myslisz oferta dobra a jak zaczniesz psrawdzac
    drobnice to okaże sie że tam do ugrania było znacznie więcej
    A handlowcy wbraw pzoorom pole do manewru maja znacznie duże. Np te same okna w
    trakcie negocjaji między dwoma dystrybutorami kosztowały mnie o kilka tysięcy taniej.
    Dokładnie ni epamietam ale chyba coś koło 30% taniej w stosunku do pierwotnych wycen.
    W hurtowni z kablami jak facetowi wydruk cen z allegro pokazałem to sie okazało że on
    tez może za tyle sprzedac i 76% upustu było. Grzejniki 45% wełna tez coś koło 50%
    Jednak juz pompy CO, zawory, baterie kuchenne, umywalkowe i do bidetu, kible, bidet,
    stelaże do WC, spłuczki, łózka, szafki nocne i materace jechały do mnie z drugiego
    końca Polski(Kraków)