eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ciepła zmagazynuje bojler 240litrów › Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Date: Thu, 17 Jan 2013 11:12:48 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <kd8ir3$ar1$1@node2.news.atman.pl>
    References: <50f3cab5$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <50f3d110$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <50f43985$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kd2usc$lvs$2@news.task.gda.pl> <kd3ar9$lht$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <kd5v0n$q4j$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <kd661g$j8e$1@node1.news.atman.pl> <kd6gdm$9u7$1@news.task.gda.pl>
    <5...@g...com>
    <9...@g...com>
    <3...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1358417571 11105 212.106.153.200 (17 Jan 2013 10:12:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2013 10:12:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:463665
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3a1c2b20-bdcd-4186-812e-c5a0e0efafaa@go
    oglegroups.com...

    >> mnie- miałem i cąłki i rachunek różniczkowy i co z tego.
    >> W zyciu do tej ani razu mi to do niczego nie było potrzebne.

    > A mnie na studiach sie przydał - a po studiach juz nie. No to uczyć czy
    > nie?

    Uczyć, bo to umożliwia _zrozumienie_ wielu praw fizycznych. Bez tego dzieci
    uczą się bezmyślnie wzorów na pamięć. Zrozumienie prędkości jako pochodnej
    drogi i przyspieszenia jako drugiej pochodnej znacznie ułatwia rozumienie
    innych praw. Jeśli chodzi o całkę to IMO nie trzeba by dzieci rozwiązywały
    równania całkowe, ale samo pojęcie całki jako odwrotności pochodnej i jako
    pola pow. pod wykresem pomaga zrozumieć kolejne wzory i prawa.

    Pozdrawiam
    Ergie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1