  • Data: 2012-01-24 09:29:06
    Temat: Re: Ile kosztuje docieplenie?
    Od: "AT" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie interesują mnie oferty pseudo firm za 25 zł.
    > Czy 45 zł netto to cena za robociznę + materiał? Styro klejony na placki?
    > Przed chwilą Kolega Kris podał cenę 90-100 zł. Skąd aż taka rozbieżność?

    Robiła mi ociepłenienie porządna firma, cena 45zł netto samo ocieplenie
    do tego parapety, poprawki podbitki i inne pierdoły zrobiło się po
    podsumowaniu przeliczając na m2 ze 100zł, ale faktem jest, ze duzo
    dodatkowych prac wykonali, i zrobili to bardzo dobrze.

    Cięzko bez kosztorysu i oględzin, aby ktos podał Ci cenę z powietrza.