eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-12 20:17:41
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-12 10:25, Ergie pisze:

    > Czego nie rozumiesz?
    > Dobrze specjalnie dla Ciebie napiszę odwrotnie: ściany nośne ogrzewają
    > zimny fundament i same przy tym się wychładzają. Teraz zrozumiałeś?

    No tak. Ergiemu wolno pisać pierdoły i totalne bzdury. Gdybym to ja
    napisał że "fundament ciągnie zimno z ziemi" to byś mnie prześladował we
    wszystkich wątkach i na wszystkich grupach dyskusyjnych. Poza tym jak
    widać nie umiesz się przyznać do błędu. Zamiast grzecznie przeprosić i
    sprostować swoją pierdołę to próbujesz teraz mi przypisać problemy, że
    to ja właśnie nie zrozumiałem twoich intencji.

    > Bo jest to technicznie na tyle skomplikowane że staje się ekonomicznie
    > totalnie bez sensu.

    Bzdura do kwadratu. Jak nie wiesz, nie umiesz to nie pisz pierdół, że to
    jest zbyt skomplikowane.

    > Nic. Żwir nie podciąga wody kapilarnie.

    > I jak niby ta woda przeskoczy 20cm żwiru?

    A srak. Kolejny raz udowadniasz, że nie ukończyłeś szkoły podstawowej,
    bo to właśnie w szkole podstawowej uczą o naczyniach połączonych.

    > Nie pogrążaj się znowu. Nie znasz się kompletnie na budowaniu nie
    > znasz podstaw fizyki a ciągle piszesz.

    Za to ty jesteś samozwańczy specjalista od wszystkiego, który nie zna
    podstawowych praw fizyki, których się uczy dzieci w szkole podstawowej.

    > Oczywiście - zbyt duży nacisk. Trzeba by by zrobić _ławy_ aby ciężar
    > domu rozłożyć na większą powierzchnię. Same ściany w takiej sytuacji
    > nie wystarczą.

    Ergie przestań kolejny raz pierd....ć głupoty. Styropiany są różne i o
    różnych parametrach i różnej wytrzymałości na ściskanie.
    Aby cokolwiek móc powiedzieć to trzeba by najpierw znać konstrukcję domu
    jaki chce zbudować autor wątku, aby móc obliczyć nacisk jednostkowy.
    Wiemy tylko, że ma być konstrukcja szkieletowa, czyli lekka. Ale reszta
    informacji jest "ściśle tajna".
    Oczywiście jak się okaże, że jest to konieczne to trzeba będzie zrobić
    ławy, choć osobiście nie pierd....ł bym się w ławy przy takim budynku
    tylko wykonał płytę.