eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-12 20:05:07
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-12 10:33, Ergie pisze:

    > Jak zwykle bardzo rzeczowa odpowiedź.

    > No i?

    > Jak wykopiesz 15 metrów to też się obsunie tyle że to nie ma nic
    > wspólnego z wykopem 90-110 cm pod fundament.

    > O znowu morze argumentów.

    > Oj widzę, że to jak ostatnie sprostowałem sporo Twoich bzdur tak Cię
    > zabolało że koniecznie chcesz się odegrać.

    Nie sprostowałeś, tylko zacząłeś je komentować słowami "bzdura" pomimo,
    że kilka innych osób potwierdzało, że to jednak ja mam rację.
    Ty zamiast grzecznie przeprosić i przyznać się do błędu to zacząłeś
    "najeżdżać" na mnie w sposób personalny, odnosząc się do mnie jak i do
    tego czym się zajmuję w sposób chamski.

    > Jest tylko jeden problem ja każdą Twoją bzdurę merytorycznie
    > wyjaśniłem, a Ty potrafisz tylko jak dzieciak z przedszkola krzyczeć
    > "bzdura" i tupać nóżką. Dlatego nie dodam Cię do KF'a - bo mnie bawisz.

    Ach! Zabolało?
    Po prostu zacząłem stosować twoją merytorykę, czyli pisać słowa "bzdura"
    i "brednie" bez jakiegokolwiek uzasadnienia, dokładnie tak samo jak ty
    to robisz.
    Różnica między mną, a tobą polega na tym, że ja tych wyrazów używam
    tylko wtedy, kiedy ty nie masz racji, a ty ich używasz w stosunku do
    mnie także wtedy, kiedy ty nie masz racji.