    From: mowczar <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja CO
    Date: Thu, 23 Dec 2010 13:43:00 +0100
    <ienr2q$69p$1@news.onet.pl> <ienrr0$r01$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <ienv0k$8ev$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@w...googlegroups.com>
    <ieo6p9$emf$1@news.onet.pl>
    <3...@q...googlegroups.com>
    <ieodev$8jd$1@news.onet.pl> <iethrm$3hh$1@news.onet.pl>
    <ietl08$esm$1@news.onet.pl> <iev5ik$tpi$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>

    W dniu 2010-12-23 11:56, janusz_kk1 pisze:

    > Nie prawda, są porównywalne, a w eksplatacji tańsze bo mniejsze straty
    > ciepła
    > generuje podłogówka od grzejników.
    >

    > Nie ma co odstraszać

    > Powtarzasz banały, ja mam ponad 200m2 podłogówki z czego 80% panele i
    > grzeje doskonale.
    > Jak podłogówka jest policzona pod drzewo to może być w całym domu.

    Tylko panele z drewna (np. Barlinek) to nie drewniana podłoga (parkiet).
    Parkiet to min. 15 mm litego drzewa wzwyż.
    Wszystko można jak się kto uprze, tylko czy jest sens mając na uwadze
    właściwości drzewa (rozsychanie się, pęcznienie, mała przewodność
    cieplna, błędy wykonawcze i wiele innych czynników, nad którymi inwestor
    nie jest w stanie zapanować, choćby nad wykonawcami czy jakością materiału)?
    Ja nie twierdziłem że podłogówka jest niedobra :). W swoich
    wcześniejszych wypowiedziach wyraziłem opinię, którą wyrobiłem sobie z
    autopsji, że na kotle kondensacyjnym można również uzyskać kondensację
    przez cały okres grzewczy nawet jeśli do ogrzewania są zastosowane tylko
    grzejniki.

    Pozdrawiam,