    From: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja CO
    Date: Thu, 23 Dec 2010 18:00:21 +0100
    <ienr2q$69p$1@news.onet.pl> <ienrr0$r01$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <ieo6jl$7ia$1@inews.gazeta.pl> <ieocbu$s15$1@news2.ipartners.pl>
    <iepkrt$j3l$1@news.onet.pl> <4d10706b$0$27024$65785112@news.neostrada.pl>
    <ieq558$1hv$1@inews.gazeta.pl> <ieqv85$24b1$1@news2.ipartners.pl>
    <ier3cb$sh8$1@inews.gazeta.pl> <ier7ls$28bf$1@news2.ipartners.pl>
    <ieram7$rj9$1@inews.gazeta.pl>
    <4d11a6ff$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@f...googlegroups.com>
    <4d11f11a$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d11f35e$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@m...googlegroups.com>
    <ietcgd$7ti$1@news2.ipartners.pl>
    <2...@e...googlegroups.com>

    news:2d093af9-01a4-4819-aa23-e2543aa78e76@e20g2000vb
    n.googlegroups.com...

    >jelop to ty jestes i jeszcze niepotrafiacy czytac... :-)
    > gdzie ja napisalem ze jest zimny albo goracy?

    Każdy przeczytał, pisałeś raz zimny raz ciepły.

    >a razie to ty buraku cytujesz, nieumiejetnie zreszta cytaty z
    >wkipedii, nie bardzo rozumiejac o co w tym wszystkim chodzi...:-)
    wskaż mi jełopie grupowy chociaż jeden taki cytat.

    >a zajzyj pod powierzchnie, nie skupiaj sie tylko na zewnetrznej
    >warstwie, jak we wszystkich wypowiedziach na tej grupie... wedlug
    >twojej teorii rozchodzenia sie ciepla w piaskowym buforze, piasek z
    >glebokosci 1m o temp kilkunastu stopni powinien oddac cieplo do
    >wyzszych warstw i roztopic ten snieg, a tak sie nie dzieje, wiec
    >smiem

    Nasz jełop grupowy nie rozumie że nagrzana latem ziemia na jesień już
    jest wychładzana troposferą a mimo to przy pierwszych opadach śnieg
    się na niej topi.
    Jełop grupowy S-13 nie jarzy że w zimie nad ziemią znajduje się przez
    dzień i noc lodowata troposfera wielokrotnie cięższa niż nasza
    metrowej grubości warstwa ziemi.
    Nasz jełop grupowy S_13 nie jarzy że w zimie powietrze lodowate ma
    sporo większą gęstość niż w lecie więc o ile w lecie stosunek masy
    troposfery do gruntem grubości 1m wynosi 9:1 to w zimie będzie to
    nawet 12:1 a to oznacza jeszcze szybszą wymianę energii i wychładzanie
    się gruntu.

    Nasz jełop grupowy S_13 myśłi że ustawienie czytnika to szczyt
    możliwości i S_13 posiadł tą wiedzę więc jest bezspornym autorytetem.
    Jełop grupowy S_13 nie wie że sa różne dziedziny informatyki i nie
    każdy jest zainteresowany wiedzą np. windowsów. Sporo osób siedzących
    na codzień w Unixach nie ma pojęcia jak skonfigurować windowsa. Sam
    byłem świadkiem w Poznaniu podczas szkolenia Unix gdy docent
    wykładowca prosił ludzi z sali aby skonfigurowali sieć gdyż on nie
    potrafił się w windowsach odnaleźć i z całą szczerością się do tego
    przyznawał. Założę się że dla S_13 ten docent jest zerem gdyż nie
    potrafił nawet włączyć usługi sieciowej smb.

    S_13 jesteś naprawdę guru i jak ty piszesz na grupie to cały świat
    zamiera.
    Naprawdę chylę czoła przed toba i kajam się gdyż nie skonfigurowałem
    poprawnie od roku czytnika na wszystkich swoich komputerach.
    Po prostu nie umiem. Zadowolony? Masz już mokre nogawki od spuszczania
    się czy mam jeszcze coś napisać?

    Marek