  • Data: 2015-06-24 22:48:47
    Temat: Re: Instalacja podtynkowa czy wtynkowa
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pojęcia nie mam,ale tak jest.Tradycja jaka,czy co?

    to jeszcze raz:
    kolejny genialny pomysl to NIE stosowanie...itd
    Teraz lepiej?

    > Przecież jest dużo lepiej, jak masz pod sufitem magistralę z przewodami
    > fazowymi z różnych bezpieczników - wtedy możesz puścić kable 4mm2 czy
    > nawet grubsze, natomiast z puszek zjeżdżasz w dół do gniazdek czy
    > przełączników już cieńszym kablem, np. 2,5mm2.

    Tak po bogatości jadąc ,zamiast skrętki można dać wielożylowy YDY1,5mm2.
    A ten cienki 2,5 podlączysz na wsuwki do gniazdka o wytrzymalości 16 A.

    Tu się nie zrozumieliśmy.Do gwiazdy nic nie mam.
    Bardzo droga instalacja,ale jak kogo stać,to niech se robi.

    > normalne zakręcane zaciski. Większość to jakieś idiotyczne wsuwki. A
    > potem ludzie się dziwią, że coś błyska, coś się dymi, albo problem z
    > wymianą, bo się przewody zgrzały.
    I tu znowu wracamy do instalacji z lączeniem w gniazdkach.Sam sobie wyjaśnileś
    dlaczego to badziew.
    Pozdro dolniak