  • Data: 2014-12-23 23:18:14
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-23 o 17:41, Adam pisze:

    > Ale krecisz :-) Ktora apka chce dostep do *wszystkiego* ? Narazie takiej
    > nie pokazales.

    facebook.

    > Tzn. co innego? Konkretny przyklad prosze - ktora apka chce dostepu do
    > czegos, co jest jej niepotrzebne?

    Nie jej tylko mi. To podstawowa roznica.

    > Bo narazie to dyskusja akademicka -
    > piszesz o czyms, co nie istnieje :) Oczywiscie rozmawiajmy o normalnych
    > apkach ze znanych zrodel.

    BZWBK w kontekscie mikrofon i kamera, oraz pozycja i kontakty. Nie
    potrzebuje tego do zarzadzania kontem. Do tego bylaby mi potrzebna, ale
    chce wiecej niz ja chcialbym jej dac.

    > No potrzebuje, wiec pyta o pozwolenie :-) Nic w tym dziwnego. Dziwne by bylo
    > gdyby nie pytala.

    Niech sobie pyta. Idealnie bylo by gdybym mogl odchaczyc niektore opcje.
    Reszta OK. Dostalbym komunikat o jakichs tam ograniczeniach i tyle. To
    wszystko mozna zrobic w prosty sposob z poziomu samej aplikacji. Ale jak
    widac nikomu nie chce sie wypracowac dobrego standardu. Nie chce sie,
    albo tak ma byc.

    > A Ty dalej robisz z siebie sierote eh Maniek, Maniek, nie moge tego czytac :)
    > Zrootowanie telefonu i ograniczenie apkom dostepu do tego czego chcesz to
    > jakies 5 minut roboty :-) Nim napiszesz kolejnego posta lepiej wez i to
    > zrob - moze przestaniesz marudzic :)

    Ale przeciez mam byc uzytkownikiem zeby nie siac syfu. No i chce miec
    gwarancje. Podobno nie ma pewnosci, ze podmiana oprogramowania nie
    uszkodzi sprzetu. Tak mowi producent i Ty. :-)
    Oczywiscie moge zrobic roota. Sek w tym, ze to dzialanie niestandardowe.
    Kolejne wersje systemu jak zapewne wiesz maja byc trudniejsze w
    uzyskiwaniu praw administratora. Proponujesz mi dzialanie niebezpieczne
    i niestandardowe. :-)

    Pozdro.. TK