  • Data: 2011-06-07 18:43:17
    Temat: Re: Jak kupić dwie nieruchomości od różnych osób naraz?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.06.2011 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:

    > Da się. W jednym akcie notarialnym mogą być dwie umowy.

    Kapitalnie. Tak myślałem, nigdzie nie widziałem ograniczenia w tej kwestii.

    Czyli jest to rozwiązanie mojego problemu - podpisujemy trójstronną
    umowę przedwstępną, a potem jeden akt notarialny dla obydwu działek i
    będzie on 'niepodzielny', tak? Jakieś potencjalne haczyki?

    Sytuacja nieco nietypowa, a jutro rano muszę tę umowę przedwstępną podpisać
    i mogę coś jeszcze do niej dorzucić...
    --
    Samotnik