  • Data: 2009-03-14 13:24:09
    Temat: Re: Jak nauczyliście się budować ?
    Od: tomaszkrusz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor napisał(a):

    > a jakie duże płytki siekałeś? i na jakiej długości, bo cokoły to jakieś 5cm
    > w porywie.

    Na razie najdłuższy gres o boku 45cm. Teraz będę zabierał się za płytki
    do kuchni wysokie na 60cm. Z cięciem nie będzie raczej problemu, obawiam
    się tylko wycinania 6 otworów pod gniazdka (wielki kafel to i szkoda).
    Mam taką wycinarkę:
    http://www.artunarzedzia.pl/index.php?wiertla=wycina
    rki-wolframowe
    Mam nadzieję, że po namoczeniu dadzą radę :)

    --
    Pozdrawiam, Tomasz
    http://tomaszkrusz.ovh.org