  • Data: 2021-12-18 09:25:12
    Temat: Re: Jak zbudować małą fotowoltaikę bez akumulatora?
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-12-17 o 21:43, LordBluzg(R) pisze:

    > Motopompa 3 sezon i działa jak złoto a wydajność przeogromna w stosunku do
    elektrycznych 12V, tyle że ja wody nie zbieram, jedynie w Mauser 1000l mi deszczówka
    leci z dachu.

    Hmmm. Nie wyje Twój honor? Mam podobnie - działka bez prądu. Kiedyś dociągałem
    przedłużaczami 200m. Ale honor wył i kombinuję ciągłą pracę małymi mocami. Sąsiadom
    mówię że mam wodę za darmo (Ciiiicho!) a oni cmokają z uznaniem. Mam dwa duże
    zbiorniki po 12m3 i napełniam je solarnym a wcześniej wiatrowym strumykiem. Stamtąd
    już pompą 230V na ogrody. W jednym zbiorniku są ryby:
    https://www.youtube.com/watch?v=k3q15DgeWPs

    pozdr serd
    --
    A S