    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka spawarka do profilu 40x40x2.3mm
    Date: Sat, 13 Jul 2013 16:51:40 +0200

    Powitanko,

    > Zazwyczaj tanie
    > inwerterowe mają około 140A i nie wiem czy to wystarczy

    140A wystarczy zeby przespawac taki profil na wylot, wystarczy chwila
    nieuwagi (zlego ulozenia elektrody do spawanego materialu).
    Do takiej grubosci wystarczy ustawic jakies 60, max 80A. Generalnie
    spawanie elektroda otulona jest upierdliwe, lubi sie ta cholera
    przyklejac i zuzel trzeba odbijac, jesli masz mozliwosc, to pozycz MIGa
    (spawarke, nie samolot;-)), nie bedziesz musial odbijac zuzla, a nie
    odbicie go owocuje przerdzewieniem spawanego elementu na wylot po 2 latach.
    Nie lekcewaz maski, najlepiej automatycznie sciemniajaca sie i oslon
    wszystkie czesci ciala, bo opala taki luk szybciutko.
    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa