  • Data: 2013-07-14 21:21:04
    Temat: Re: Jaka spawarka do profilu 40x40x2.3mm
    Od: morghul <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dedra Desi201 albo 200 już nie pamiętam. To to samo co Desti ale bez
    TIG. DO tiga i tak potrzebował byś butlę dodatkowo a to ekstra koszt
    więc jak nie masz perspektyw na spawanie cienkich ścianek, tzn. poniżej
    1-1,5mm to sobie nie zawracaj gitary TIGiem.
    Płacilem ze 3 lata temu jakieś 550zł w Castoramie i jestem bardzo
    zadowolony jak na tą cenę. Inverter wybacza wiele błędów i komfort
    spawania jest o niebo lepszy niż przy transformatorówkach, szczególnie
    tych za 200zł z marketu.

    Nawet mój ojciec, spawacz zawodowy od 30 lat był pod wrażeniem bo zanim
    spróbował to twierdził że spawarka musi kosztować kilka tysięcy inaczej
    to badziewie ale to badziewie o dziwo bardzo ładnie spawa. Nawet
    drobiazgi idzie przy odrobinie wprawy elektrodą 1,6mm pospawać. 2
    miesiące temu spawałem pęknięty zawias od matrycy laptopa :), do tej
    pory trzyma.

    morghul