  • Data: 2013-07-14 20:40:52
    Temat: Re: Jaka spawarka do profilu 40x40x2.3mm
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 20:29:11 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    >
    > wiadomości news:51e1d01a$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jest możliwość, ale nie najtańszymi spawarkami z marketu. Tanimi
    >
    > spawarkami można "posmarkać" jak to napisał Jeffrey.
    >
    > To posmarkanie polega na tym, że elementy niby się trzymają, ale spaw
    >
    > nie ma dobrego przetopu i jest on dość mocno zanieczyszczony tlenkami
    >
    > glinu, przez to jest bardzo słaby mechanicznie. Szarpniesz ręką i
    >
    > "posmarkany" element się urwie.
    >
    > Aby pospawać aluminium uzyskując odpowiedni przetop potrzebne są dużo

> [...]

    Pieprzenie kotka za pomocą młotka. Do spawania aluminium i jego stopów produkowane są
    elektrody otulone z rdzeniem aluminiowym. Bezproblemowo spawa się takimi elektrodami
    aluminium. Jedyny wymóg to prąd stały. Spawałem takimi elektrodami profil prostokątny
    20x20x2. Nic się nie krzywi, wytrzymałość taka jak dla aluminium, nic się od
    dwudziestu lat nie urywa.