    From: "Jarek M." <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka srednica rury ?
    Date: Wed, 22 Jul 2009 01:06:14 +0200

    > Ja kupilem prostokatne dedykowane takim rozwiazaniom. Do nabycia w
    > sklepach kominkowych, idealne pod wylewke i metalowe, do tego ma wszystkie
    > niezbedne ksztaltki,
    to pewnie majatek tam zostawiłeś :-(
    Ja dziś ogladałem rury kanalizacyjne ( szare) i odziwo jest pełen wybór
    kształtek, kolanek i innych cudów.
    Tylko na koniec trzeba będzie pokombinować z zakończenie, ale jaki pisałem
    wcześniej mam już wizję jak to zrobić, tylko czas wygospodarować trudno :-(

    > ale 200 to nie 100. :-) Zawsze to spokojniejszy sen podobno jak da sie
    > wieksza rure z ktorej nigdy sie nie skorzysta. Przyda sie moze w czasie
    > powodzi nie daj Boze.
    jak nie będę z niej korzystał to pozwolę gryzoniom zamieszkać :-)

    > jakies 100mm. Wewnatrz tej rury jest druga rura do odprowadzania spalin
    > srednicy miezonej okiem jakies 60mm. Zasysanie zatem to roznica miedzy ok.
    > 100mm a 60mm. Tyle powietrza przewidzial producent do zasilania kotla
    czyli do zasilenia powietrzem pozostaje ok 50 cm kw ???

    Pozdr.
    JM