  • Data: 2010-11-24 10:18:09
    Temat: Re: Jaka to welna?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lis, 17:07, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Czesc,
    >
    > Obilo mi sie o uszy, ze istnieje jakis rodzaj welny mineralnej do ocieplen
    > dachow i skosow, ktora ma jakby dodatkowa zewnetrzna warstwe
    > przeciwwilgociowa - tzn. jesli woda przedrze sie jakos przez dach i folie
    > (albo skropli), to nie wsiaknie w welne, tylko splynie po tej warstwie.
    >
    > Szukam i szukam po opisach roznych producentow i za cholere nic takiego nie
    > widze. Moze ktos wie, o jaka welne chodzi?
    >
    > --
    > Maciek

    isover robi taka wełnę pokrytą dodatkowym welonem szklanym: Polterm
    Max Plus, Ventiterm Plus,
    a nawet z folią alu: Ventilam alu
    ale to wszystko nie jest do dachów skośnych, tam jest to przerost
    formy nad treścią...
    kup najlepsza wełnę na jaką cię stać (złoty środek, to aku płyta
    isovera, bardzo dobrze się płyty układa, w porównaniu do maty)
    one są hydrofobizowane więc skroplona woda nie wsiąka jak w szmatę,
    lecz spływa po powierzchni... ale jaka woda...:-) zrób dobrze membranę
    i wentylacje połaci i będzie dobrze, a jak będzie awaria to i tak
    musisz rozp***lać wszystko i naprawiać, czy tam będzie zwykła wełna
    czy jakaś odporna...

    pozdrawiam
    s_13