    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaka wiertarko-wkretarka
    Date: Sat, 28 Mar 2009 20:41:56 +0100

    Użytkownik "tombaz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:764c9246-b6bd-44ff-afbb-5ba21a1ea64e@r37g2000yq
    n.googlegroups.com...
    > A jak chcesz się napić piwa to kupujesz cały browar?
    Nie, ale napewno nie kupuje piwa w biedronce.
    > Dla autora postu potrzebna jest najtańsza wiertarka na 220V
    To Twoje zdanie, a nie autora postu. A ile toto waży? Utrzymasz to
    jedną ręką, dłużej niż 5 min? Wątpię...
    > Do sporadycznego używania nie proponuj mu akumulatorowych ani markowych
    > urządzeń- po co ma przepłacać?
    A dlaczegóż to? Trochę dystansu, pytanie nie było zadane tylko do
    Ciebie. Pozwólmy wątkotwórcy wybrać.
    Używałeś kiedyś wkrętarko-wiertarki markowej firmy? Bo ja mam
    porównanie. Używałem takiej za 60zł i takiej, o jakiej pisałem. I w
    sumie mnie to kosztowało o cenę badziewia więcej, niż jakbym od razu
    kupił markową.

    Autor postu napisał "polecacie do prostych prac typu wywiercenie otworu
    na szafke itp. Uzywana bedzie sporadycznie"
    Więc nie ma sensu przepłacać za markę;))
    A akumulatorowa wkretarka do sporadycznego użycia to bez sensu- jak
    potrzebna będzie to sie okaze że rozładowana.

    Kris