  • Data: 2009-01-31 07:55:48
    Temat: Re: Jaki przekroj kabla do kuchni indukcyjnej??
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gm0vkf$5vm$1@news.onet.pl...

    > Myślisz że za darmo?

    Za standardową opłatą, stosunkowo niewielką- ale zwiększą mu wtedy kiedy
    będzie potrzebował faktycznie. A teraz mniej zapłacił za przyłacze i mniej
    płaci opłaty stałej na comiesięcznej fakturze.
    Zwiększenie mocy przerabiałem w firmie- piszesz wniosek, ZE przyjeżdza
    wstawia wieksze zabezpieczenia i tyle. No i opłatę płacisz ale nie sa to
    straszne koszty.

    Kris

    Kris