  • Data: 2009-01-31 09:25:57
    Temat: Re: Jaki przekroj kabla do kuchni indukcyjnej??
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sty, 08:55, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Za standardową opłatą, stosunkowo niewielką- ale zwiększą mu wtedy kiedy
    > będzie potrzebował faktycznie. A teraz  mniej zapłacił za przyłacze i mniej
    > płaci opłaty stałej na comiesięcznej fakturze.
    > Zwiększenie mocy przerabiałem w firmie- piszesz wniosek, ZE przyjeżdza
    > wstawia wieksze zabezpieczenia i tyle. No i opłatę płacisz ale nie sa to
    > straszne koszty.

    A najlepsze, ze sa przedzialy mocy kW do mocy zabezpieczenia. Nie mam
    teraz tej tabelki przed soba ale np. biorac 1kW wiecej - placisz
    rzeczywiscie tylko za ten 1kW (czyli ok 200 pln), a mozesz dostac
    takie same zabezpieczenie, jakbys np. zaplacil za +4kW wiecej ;-)
    Grunt to zajrzec w tabelke i zawnioskowac o najnizsza moc, dla ktorej
    daja juz wieksze zabezpieczenie. Moc w zaden inny sposob nie jest
    przeciez ograniczana wiec mozesz spokojnie korzystac do granicy
    zabezpieczen :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.