    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki zbiornik hydroforowy
    Date: Wed, 11 Aug 2010 01:02:54 +0200

    news:op.vg8nrh1y1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 10-08-2010 o 20:36:08 Maniek4 <s...@c...chrl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa3 w wiadomo?ci
    > Dnia 10-08-2010 o 10:53:43 gr <grafik <mbpress.pl> napisa3(a):

    > To pewnie lepiej jakis czujnik zalania, bo w porze suchej lustro moze sie
    > obnizyc i zbiornik nie bedzie napelniany.

    >Ale to nie ma znaczenia, wyłączy pompę po minucie niezależnie od powodu
    >dlaczego ona tak
    >długo idzie.

    Chodzi mi o to, ze jak lustro bedzie nisko to pompa potrzebuje wiecej czasu
    by napelnic zbiornik. Jezeli ograniczysz ja czasowo to moze dojsc do
    sytuacji kiedy wody w zbiorniku w ogole nie bedzie. W zbiornikach bez
    przepony grozi to wypuszczeniem powietrza i pozniej dlugie pompowanie.

    a poza tym mam wył ciśnieniowy który wyłącza popmę gdy za bardzo spadnie
    ciśnienie
    w rurze z studni i on zabezpiecza przed niskim stanem wody w studni (tzw
    suchobieg)

    >Ale wtedy zbiornik szybko rdzewieje.

    E no jak jest cynkowany to tak szybko nie zardzewieje.

    >PS JAk tam mieszkasz już?

    A no po malu zamieszkuje i wykanczam. Pod koniec tygodnia czekam na meble do
    kuchni i lazienki, zrobi sie bardziej domowo. Teraz nieco spartansko, ale
    latem to nieco mniej przeszkadza.

    Pozdro.. TK