  • Data: 2010-07-26 19:16:00
    Temat: Re: Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"
    Od: e-Shrek <e...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 11:21:21 -0700 (PDT), pleban napisał(a):

    > 3. GERDA - początkowo mój faworyt, jak zacząłem czytać to PODOBNO
    > zeszli na psy - tylko jeden zamek C, drugi zwykły, jakość wykonania
    > PODOBNO strasznie się pogorszyła i jadą na dobrej marce

    My wlasnie czekamy na dostawe czegos takiego:
    http://drzwi-herta.pl/gerda_s.html

    Rzeczywiscie poprzednio rozwazajac rozne drzewi Gerda poszla w odstawke bo
    byla badziewnie wykonana. Te prezentowaly sie naprawde ladnie.

    Generalnie z doswiadczenia nie kazde drzwi da sie wszedzie zamontowac wiec
    najpierw sprawdz. Gerda ma typowe wymiary i nic innego nie wstawi. Drzwi o
    wysokosci powyzej 2m podejmie sie za do ZbigMet. Nie powalaja wygladem,
    takie troche rzemioslo, ale calkiem solidne i rodzice nie narzekaja.

    Mozesz jeszcze poszukac drzwi multi-lock. Blacha laminowana, ale jak
    potrzebujesz to i dwukolor. Ciut za slabo wyciszone, ale generalnie nie
    mozemy narzekac.

    A z ladnych to mi sie kiedys podobaly Dierre, ale panowie szybko oddali nam
    zaliczke bo ... za gruba sciana :-)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek