  • Data: 2011-09-23 20:05:39
    Temat: Re: Jej wysokosc pianka
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1hni9qyczwfku.1octb55ly7rkm.dlg@40tude.net...
    > OK, niech wytrzyma i 10 ton, ale co z tego, jesli po kilku latach ta plyta
    > moze odleciec sama? Nie widziales nigdy starej pianki kruszacej sie w
    > palcach? IMHO zamiast kleic, lepiej montowac mechanicznie.

    otóz pianka wytrzyma w zaleznosci od producenta od 13 do 60 ton. To nie jest kiepski
    materiał. Poza wpływem światła to niewiele go rusza. Jakos sie nie spodziewam zeby
    styropian który przykleiłem na piankę (bez kołkowania) odpadł mi za 10lat. A nad
    głową mam własnie płyty gipsowo kartonowe przyklejone pianką do betonowego sufitu :-)

    b.