    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 1 Jul 2014 15:06:42 -0700 (PDT)
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Jezioro
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 lipca 2014 16:34:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ja wiem - to czysta psychologia, myslenie stereotypowe. Jestes
    > uprzedzony i tyle. Uprzedzony bo widzisz to co chcesz zobaczyc by
    > potwierdzic wlasny poglad. Widzisz ksiedza co przegral samochod w karty.
    > Ksiedza co jest skazany za pedofilie itp.

    Ale to chyba w dwie strony działa.
    A zresztą papiez Franciszek i jego próby walki z rozpasaniem kleru jest widoczny
    tylko w TV a lokalna społecznośc widzi na żywo księdza biznesmena, pedofila,
    hazardziste. Oczywiście widać tez normalnych porżadnych kapłanów.
    Ja np znam przypadek że księdza jego przełożony usunął z parafi bo za małe przychody
    generował. Tak jak pisałem tam jest jak w korporaci-zadaniowanie i rozliczanie
    planów. Znam też przypadek księdza który zachorował i nagle otrzymał pismo że ma 7
    dni na opuszczenie parafi. Dobrze że siostra go przygarneła bo by pewnie pod mostem
    mieszkał.
    Pewnie też wielu z nas miało okazje rozmawiać z byłymi księżmi- ciekawych rzeczy się
    można dowiedziec jak to wygląda od środka.
    Zresztą wystarczy taka luźniejsza prywatna rozmowa ksiedzem przy stole albo nawet
    przy piwku i tez ciekawych rzeczy się człowiek się dowiaduje.
    > Ja za to widze, ze na tej grupie najwieksze gbury to ci ktorzy w tej
    > dyskusji szczyca sie ateizmem.

    A tu też chyba reguły nie ma- idoci się znajda i wśród wierzących i ateistów.
    Zapewne kazdy z nas zna jakiegoś porządnego człowieka ale ateistę albo złodzieja czy
    innego chama który co niedziele w kosciele siedzi i na tace nie żałuje.
    >Pierwszy obronca uczciwosci to kogutek,
    > drugi to Lawa. Obaj slyna tu z dobrego wychowania i wprost epatuja
    > wrodzona kultura. To ja juz wole wierzacych...
    Z dwojga złego wolę kogutka-czasami coś z sensem napisze, O Lawie szkoa pisać.